GRATIS RETOURMAKKELIJK EN VEILIG BETALENLevering 2 - 4 dagen
Menu
Logo
Home
KLANTENSERVICE
ServiceMijn BestellingLeveringBetalingRuilen en retournerenGarantie en klachtenMaattabelNieuwsbriefPrivacyverklaringActievoorwaardenCookiesAlgemene voorwaarden

MIJN BESTELLING

Wanneer je jouw bestelling plaatst, krijg je direct een bevestiging van je bestelling. Vanaf dat moment wordt jouw bestelling verzameld en ingepakt in ons magazijn, zodat we het zo snel mogelijk aan DHL mee kunnen geven. Op het moment dat je bestelling de deur uit is, krijg je een aparte mailbevestiging.

FAQ's | Mijn bestelling:

Hoe plaats ik een bestelling op jeanscentre.be?

Kies je artikelen die je graag wilt bestellen en plaats deze in je winkelmandje. Klik op 'naar bestellen'. Je bent nu in de check out. Vul je gegevens in en klik op volgende. Vul je afleveradres in. Klik op volgende en kies de betaalmethode waarmee je wil afrekenen. Klik op volgende en check of je alles goed hebt ingevoerd. Je kunt nu betalen. Nadat je hebt betaald, krijg je de bevestiging dat je hebt betaald en ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail op het door jou opgegegeven e-mailadres. Op het moment dat je bestelling bij DHL is aangeboden, ontvang je hier een bevestiging van (inclusief met track & trace code om je bestelling op de voet te volgen).

Hoe gebruik ik een JC Giftcard bij mijn online aankoop?

Het is in België helaas nog niet mogelijk om je JC Giftcard te verzilveren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten in België bedragen €3,99.

Ik woon niet in België. Kan ik wel bestellen?

Ja, dat kan zeker. Wanneer je in Duitsland, Nederland of Luxemburg woont, is het mogelijk om op jeanscentre.be je bestelling te plaatsen. De verzendkosten variëren van €0 tot €3,99. Verzenden naar andere landen is niet mogelijk.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Wat kan ik doen?

Geen paniek. Je kunt altijd onze klantenservice bellen op: +32 42 77 65 44.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij kunnen niet garanderen dat wij jouw bestelling nog kunnen annuleren. Daarom adviseren we je om contact met onze klantenservice op te nemen. Samen gaan kijken wat we voor je kunnen doen.

Worden mijn bestelde artikelen altijd geleverd?

Alle items op de webshop zijn in principe op voorraad. Het kan helaas voorkomen dat er een systeemfout is opgetreden, waardoor er een voorraadverschil is. Heb je hierdoor te veel betaald? Dan krijg je uitaard het te veel betaalde bedrag op je rekening teruggestort.

Kan het voorkomen dat een artikel later opnieuw leverbaar is?

Ja, dat kan zeker. Zodra een artikel leverbaar is, is deze bestelbaar op de webshop.

Is het mogelijk om mijn bestelling in de winkel te laten bezorgen?

In België is het helaas nog niet mogelijk om je bestelling in de winkel te laten bezorgen.

Zijn alle prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

ADVIES & SERVICE

Land

  • Ik woon in

Cookies & privacy

OK