GRATIS RETOURMAKKELIJK EN VEILIG BETALENLevering 2 - 4 dagen
Menu
0.-
0
MIJN ACCOUNT

Elk 2e artikel: 50% korting | Let op: Vanwege toenemende drukte bij onze pakketbezorger in België kan je pakketje een langere levertijd hebben.

Home
KLANTENSERVICE
ServiceMijn BestellingVerzendenLeveringBetalingRuilen en retournerenGarantie en klachtenMaattabelNieuwsbriefPrivacyverklaringActievoorwaardenCookiesAlgemene voorwaardenVoorwaarden achteraf betalen

RUILEN EN RETOURNEREN

Wil je een artikel retourneren of ruilen? Dat mag zonder opgaaf van reden. JC FRIENDS hebben een zichttermijn van 100 dagen en niet JC FRIENDS hebben een zichtermijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat je de artikelen in je bezit hebt gekregen. Bij jouw bestelling zit ook een retour- en ruilformulier. Als je deze volledig invult kun je deze gratis afgeven bij een DHL punt bij jou in de buurt.

Hieronder staan de meest gestelde vragen met betrekking tot retourneren en ruilen:

> HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?
JC FRIENDS kunnen de overeenkomst herroepen binnen 100 dagen en niet JC FRIENDS binnen 30 dagen. De artikelen kunnen afgegeven worden bij 1 van onze 100 winkels of bij een DHL punt bij jou in de buurt.

Je hebt na herroeping nog eens 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Wil je via een andere vervoerder je bestelling retourneren of woon je in het buitenland dan kun je dit retour sturen naar onderstaand adres. De kosten zijn dan voor eigen rekening.

Jeans Centre webshop
t.a.v. retouren afdeling
Van Hennaertweg 6
2952 CA Alblasserdam

> HOE KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN?
Bij je bestelling zit ook een ruilformulier bijgevoegd. Dit ruilformulier dient volledig ingevuld te worden.

Heb je het ruilformulier niet ontvangen? Download deze dan hier.

Mocht het zo zijn dat het artikel dat je wilt ontvangen goedkoper is dan zullen wij dit verschil terug storten op je rekeningnummer. Wanneer het artikel dat je wilt ontvangen duurder is dan het bestelde (en dus betaalde) items dan nemen we contact met je op.

Ruilen gaat ook erg gemakkelijk in de Stores. Breng de aankoopbon en het te ruilen item mee naar de Store. Indien het artikel in de Store op voorraad is loop je meteen de deur uit met het nieuwe kledingstuk van jouw keuze. Een eventuele terugbetaling of bijbetaling handelen we bij de kassa direct af. Ook voor ruilen in de Store geldt de termijn van 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling voor JC FRIENDS is dit termijn zelfs 100 dagen.

> KAN IK MIJN ONLINE BESTELLING OOK TERUGBRENGEN OF RUILEN IN EEN JEANS CENTRE STORE?
Ja, dit kan bij elke Jeans Centre Store binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling, voor JC FRIENDS zelfs binnen 100 dagen. De kleding moet echter, zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking zijn. We verzoeken je de aangehechte prijskaartjes niet te verwijderen.

Let op!: Orders die besteld zijn met achteraf betalen kunnen niet in onze stores geretourneerd worden. 

> KAN IK EEN RETOUR/RUILING OOK LATEN OPHALEN?
Het is niet mogelijk om je retour artikelen te laten ophalen. Je kunt de artikelen opsturen naar ons antwoordnummer of retourneren/ruilen in een Jeans Centre store.

> DIEN IK JULLIE OP DE HOOGTE TE STELLEN DAT IK EEN ARTIKEL RETOUR STUUR?
Je hoeft ons niet op te hoogte te brengen als je een artikel retourneert naar ons.

> MOGEN ACTIE ARTIKELEN OOK GERETOURNEERD WORDEN?
Ja, hiervoor gelden dezelfde retour- en ruilvoorwaarden als de niet-afgeprijsde artikelen.

> WANNEER ONTVANG IK MIJN GELD TERUG?
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijg je het volledige aankoopbedrag van ons terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is gedaan.

> HOE KAN IK GEBRUIK MAKEN VAN MIJN HERROEPINGSRECHT?
Vul het formulier in en mail het naar onze klantenservice. Je bent echter niet verplicht om het modelformulier te gebruiken. Het herroepingsrecht geldt ook zonder modelformulier.

> KRIJG IK DE VERZENDKOSTEN OOK RETOUR?
Wanneer je de volledige bestelling terugstuurt, krijg je ook de verzendkosten retour.

> HOE WEET IK OF JULLIE DE RETOUR GESTUURDE ARTIKEL(EN) HEBBEN ONTVANGEN?
Wanneer je jouw artikelen retour stuurt naar het antwoordnummer, dan ontvang je een bevestigingsemail wanneer wij jouw retour gestuurde artikelen hebben verwerkt.

> IK HEB EEN BESCHADIGD ARTIKEL ONTVANGEN WAT KAN IK DOEN?
Je kunt het artikel zo snel mogelijk na ontdekken van het defect (het liefst binnen 2 maanden) zonder melding te maken bij de klantenservice kosteloos retour via een DHL punt of terugbrengen naar een Jeans Centre store. Stuur je hem op, stuur dan ook (een kopie van) jouw aankoopbon mee en een notitie met daarop de klacht. Ga je naar een store, neem dan ook jouw aankoopbon mee waarop het artikel staat vermeld.

> WAT ZIJN DE RUIL- EN RETOURVOORWAARDEN?
We verzoeken je de retourbon mee terug te sturen of mee te nemen naar de store. De kleding mag je natuurlijk thuis gewoon beoordelen/gebruiken zoals je dat ook in een winkel zou doen. De kleding moet echter, zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking zijn. We verzoeken je geen aangehechte prijskaartjes te verwijderen. Doe je meer met de producten dan het beoordelen ervan en ontstaat er daardoor schade aan het product? Dan ben je voor deze waardevermindering aansprakelijk.

Is jouw vraag niet beantwoord? Stel de vraag via klantenservice@jeanscentre.nl Wij doen onze uiterste best om jouw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

ADVIES & SERVICE

Land

  • Ik woon in